Jak vypadá náš den

Režim dne je pružný a vychází z potřeb dětí a z momentální situace - počasí ...aj.

Je vhodné, aby se děti scházely do 8:00 hodin.

zelený harmonogram - organizace dne v MŠ dětí 3-6 letých

červený harmonogram - organizace dne v MŠ dětí 2-3 letých


individuální a potřebnou péči o neejmladší děti v oblasti jídla, hygieny a sebeobsluhy nám pomáhá zajišťovat provozní zaměstnankyně MŠ

 

6:30-8:00- spontánní hra, individuální péče o děti se specifickými vzdělávacími potřebami, nabídka didakticky cílené činnosti, individuální

                  práce s dětmi

6:30 - 8:00 - adaptační činnosti a hry, uvedení do volné hry, individuální činnosti podle potřeb dětí, pitný režim, hygiena

 

8:00-8.30 - řízené pohybové aktivity, pohybové hry, zdravotní cvičení

8:00 - 8:15 - zapojení dětí do pohybových aktivit

 

8:30-9:00 - svačina, hygiena

8:15 - 9:00 - průběžná svačina, hygiena s individuálním přístupem

 

9:00-9:30 - řízená činnost - vzdělávací činnosti a aktivity

9:00 -9:15 - zapojení do vzdělávacích aktivit velmi zjednodušenou formou

 

9:30-11:30 - pobyt venku - hry na školní zahradě, vycházky do okolí, cílené pozorování

9:15 - 11:15 - pobyt venku - hry na školní zahradě, vycházky do okolí, cílené pozorování

 

11:30-12:00 - hygiena, oběd, hygiena

11:15 - 11:45 - hygiena s individuálním přístupem, oběd s individuálním přístupem

 

12:00-12:15 - příprava na polední odpočinek, pohádka

11:45 - 12:15 - postupná příprava na spaní, individuální ulehání, uspávání

 

12:15-14:00 - odpolední odpočinek, nespavé děti odpočívají krátce, nabídka klidových činností, knih, pracovních listů

12:15 - 14:00 - spánek, postupné vstávání podle potřeb spánku dětí

 

14:00-14:30 - úklid po spaní a hygiena

14:00 - 14:15 - úklid po spaní a hygiena s individuálním přístupem

 

14:30 - 15:00 - odpolední průběžná svačina

14:15 - 15:00 - odpolední průběžná svačina s individuálním přístupem

 

15:00 - 16:15 - spontánní hra, individuální práce s dětmi, rozcházení dětí