Jak vypadá náš den
Režim dne je pružný a vychází z potřeb dětí a z momentální situace - počasí ...aj.
Je vhodné, aby se děti scházely do 8:00 hodin.
zelený harmonogram - organizace dne v MŠ dětí 3-6 letých
červený harmonogram - organizace dne v MŠ dětí 2-3 letých
individuální a potřebnou péči o neejmladší děti v oblasti jídla, hygieny a sebeobsluhy nám pomáhá zajišťovat provozní zaměstnankyně MŠ
6:30-8:00- spontánní hra, individuální péče o děti se specifickými vzdělávacími potřebami, nabídka didakticky cílené činnosti, individuální
práce s dětmi
6:30 - 8:00 - adaptační činnosti a hry, uvedení do volné hry, individuální činnosti podle potřeb dětí, pitný režim, hygiena
8:00-8.30 - řízené pohybové aktivity, pohybové hry, zdravotní cvičení
8:00 - 8:15 - zapojení dětí do pohybových aktivit
8:30-9:00 - svačina, hygiena
8:15 - 9:00 - průběžná svačina, hygiena s individuálním přístupem
9:00-9:30 - řízená činnost - vzdělávací činnosti a aktivity
9:00 -9:15 - zapojení do vzdělávacích aktivit velmi zjednodušenou formou
9:30-11:30 - pobyt venku - hry na školní zahradě, vycházky do okolí, cílené pozorování
9:15 - 11:15 - pobyt venku - hry na školní zahradě, vycházky do okolí, cílené pozorování
11:30-12:00 - hygiena, oběd, hygiena
11:15 - 11:45 - hygiena s individuálním přístupem, oběd s individuálním přístupem
12:00-12:15 - příprava na polední odpočinek, pohádka
11:45 - 12:15 - postupná příprava na spaní, individuální ulehání, uspávání
12:15-14:00 - odpolední odpočinek, nespavé děti odpočívají krátce, nabídka klidových činností, knih, pracovních listů
12:15 - 14:00 - spánek, postupné vstávání podle potřeb spánku dětí
14:00-14:30 - úklid po spaní a hygiena
14:00 - 14:15 - úklid po spaní a hygiena s individuálním přístupem
14:30 - 15:00 - odpolední průběžná svačina
14:15 - 15:00 - odpolední průběžná svačina s individuálním přístupem
15:00 - 16:15 - spontánní hra, individuální práce s dětmi, rozcházení dětí